آرايش تابستاني خود را کنار بگذاريد چون پاييز آمده, در زيبايي خود تغييري ايجاد کنيد. در اين مقاله ما آرايش هايي مخصوص لب ها ، چشم ها و گونه ها به شما معرفي مي کنيم:
 
مدل ابروهايتان را عوض کنيد
براي تغيير آرايش چهره تان بايد مدل ابروهايتان را هم تغيير دهيد ، اما در نظر داشته باشيد مدلي انتخاب کنيد که به صورت و چشمان تان بيايد چرا که اگر مدل ابرويتان مناسب با فرم صورت تان نباشد آرايش جديد نيز شما را زيبا نخواهد کرد. مي توانيد مدل ابروهاي تان را با مداد کمي تغيير دهيد يا آن را پر کنيد ( البته به صورت طبيعي ) .
آرايش چشم ها
در فصل پاييز نيازي به آرايش غليظ براي چشم ها نيست. چشم هاي تان هر چقدر ساده تر آرايش شوند زيباتر به نظر خواهد رسيد. با کمي ريمل و يک خط چشم باريک چشمان خود را آرايش کنيد.اگر دوست داشتيد سايه بزنيد ، سايه اي انتخاب کنيد که با رنگ چشمان تان هماهنگ باشد و در عين حال طبيعي به نظر برسد.
گونه هايي شاداب براي پاييز
رنگ مناسب براي آرايش گونه ها صورتي کمرنگ ، هلويي است. رنگ هايي که طبيعي تر به نظر مي رسند. براي تاثير بيشتر کرم پودري انتخاب کنيد که يک يا دو درجه از پوست تان تيره تر باشند و سپس رژ انتخاب کنيد که دو درجه تيره تر از رنگ کرم پودر تان باشد.
آرايش لب ها ؛ مهمترين قسمت آرايش
در فصل پاييز بهتر است رژ لبهايي انتخاب کنيد که کمرنگ باشند چرا که طبيعي تر به نظر مي رسند، اما فراموش نکنيد رنگ رژ لب خود را با رنگ سايه اي که در آرايش چشمان تان انتخاب کرده ايد هماهنگ کنيد.