هلدینگ یاقوت رویان محصولی را وارد بازار نموده که در درمان، رشد و تغذیه پوست و مو بسیار مفید است، به گفته پزشکان حاضر در این مجموعه فرمولاسیون و تکنیک ترکیبی این محصول طوری طراحی گردیده است که مواد مغذی و ویتامین های موجود در فرمول دارو بطور ( آهسته رهش ) از قرص جدا شده و مواد مغذی و ویتامین ها را در بدن آزاد می نماید که در جهت سلامتی پوست سر، مو و ناخن ها با حداکثر غلظت فرمولی عمل می نماید.

این مکمل که Rigendiet Retard نام دارد حاوی روی(zinc) به عنوان یک ماده معدنی و عامل اساسی در سلامت و بازسازی بافت های آسیب دیده بشمار میرود و همچنین حاوی مس برای تولید ملانین ، سلنیم جهت خنثی کردن رادیکال های آزاد که موجب پیری پوست می شوند، ویتامین E ، ویتامین B۱۲، پانتوتنیک اسید، فولیک اسید ، و متیونین و سیستین می باشد.
طبق خبر منتشر شده شده توسط سلامت ایران همچنین میوه‌ها و سبزی‌هابه‌ دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی، نقش مهمی را در رشد و حفظ مو‌ها دارند مصرف غذاهایی مانند نان سبوس دارو برنج که منابع سرشار ویتامین‌های گروه B و مرکبات و میوه‌هایی مثل کیوی که حاوی ویتامین C هستند، نیز در رشد و نمو مو‌ها تأثیر به سزایی دارند. عنصر روی که به وفور در گوشت قرمز و منابع پروتئینی یافت می‌ شود، از جمله عناصری است که استحکام مو‌ها را سبب شده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌‌کند. استفاده از میوه‌ها به ‌طور موضعی، تأثیری بر رشد و نمو مو‌ها ندارند، زیرا مدت زمان تماس با این مواد کوتاه است. همچنین تأثیر شامپوهای حاوی مواد پروتئینی نیز روی استحکام و رشد مو‌ها به اثبات نرسیده است.
این مکمل که محصول ESI ایتالیا است در تمام داروخانه های سراسر کشور در دسترس شما قرار دارد و به مبارزه با عواملی مانند موارد ذکر شده در زیر که باعث کم خونی و نهایتا ریزش مو می شود می پردازد:
مبارزه با کمبود ویتامین C که باعث کاهش جذب آهن از طریق سیستم گوارش شده و می تواند سبب بروز کم خونی فقر آهن شود
مبارزه با کمبود ویتامین E که می تواند ثبات غشای سلولی گلبول های قرمز خون را کاهش و باعث کوتاه شدن عمر آن ها گردد که سبب بروز کم خونی می شود.
مبارزه با کمبود و ازدیاد مس در بدن که می تواند در ورود آهن به هموگلوبین ایجاد اختلال و سبب بروز کم خونی شود.
مبارزه با کمبود روی که می تواند باعث ازدیاد مس در بدن و مشکلات زیادی می گردد.
مبارزه با کمبود ویتامین های گروه B مثل فولیک اسید، B۶ و به ندرت B۲ و B۵ که نیز می تواند باعث کاهش تولید گلبول های قرمز گردند.