به گزارش دپارتمان روابط عمومی و بین الملل هلدینگ یاقوت رویان و به نقل از دکتر سیدحسین اعتمادی موسس هلدینگ، شرکت داروسازی سپیدطب یکی از اقمار این هلدینگ در لیست شرکت های دانش بنیان قرار گرفت.

 

این شرکت خصوصی که با هدف ایجاد یک کسب و کار دانش محور در راستای افزایش سطح سلامت جامعه با تولید داروها و مکمل های گیاهی تشکیل شده بود توانست با تولید چندین محصول برتر، جزو یکی از برجسته ترین شرکت های داروسازی در کشور نام خود را در فهرست شرکت های دانش بنیان بگنجاند.

 

دکتر سید حسین اعتمادی، موسس هلدینگ یاقوت رویان ضمن ابراز خرسندی از کسب این موفقیت مهم اظهار داشت:

همانطور که می دانیم تولید محصولات و خدمات دانش بنیان یکی از معیارهایی است که در فرآیند ارزیابی و شناسایی شرکت های دانش بنیان همواره مورد توجه قرار می گیرد که به لطف ایزد منان ما با بکارگیری هر چه بیشتر توانایی های خود در تولید و رفع نیازهای جامعه در حوزه سلامت توانستیم با تولید چهار محصول لاکس اکتیو، کربوبلوکر، های رست و کیتوزان دانش بنیان شویم.

 

وی در ادامه اظهار امیدواری نمود:

 با توجه به کارکرد داروسازی سپید طب، این شرکت در مقایسه با شرکت های سنتی زین پس بیشتر سبب افزایش بهره وری و کارآمدی شرکت های کوچکتر خواهد شد، چرا که لازمه دانش محور بودن و سرایت این دانش محوری به سایر شرکت های نوپا، بهره گیری از سرمایه انسانی خلاق و نو آور و توانمند و همچنین مدیران لایق می باشد که بحول و قوه الهی ما بدان رسیده ایم.